Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Dziekan Wydziału Mechanicznego
Politechniki Lubelskiej
ogłasza
KONKURS OTWARTY
na stanowisko asystenta w Katedrze Mechaniki Stosowanej
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej.
Wymagane kwalifikacje:
- ukończone jednolite studia magisterskie lub studia I i II stopnia, preferowany kierunek mechanika i budowa maszyn, inżynieria biomedyczna lub kierunki pokrewne;
- ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej 4.5;
- tematyka pracy dyplomowej związana z mechaniką stosowaną lub biomechaniką;
- predyspozycje do pracy naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej – samodzielnie oraz
w zespole;
- zainteresowania tematyką badań prowadzonych w Katedrze Mechaniki Stosowanej
potwierdzone osiągnięciami;
- dobra znajomość obsługi komputera oraz podstawy oprogramowania naukowo-inżynierskiego;
- biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (jeśli nie jest to język ojczysty);
- podstawowa wiedza z zakresu modelowania matematycznego oraz planowania prac eksperymentalnych;
- predyspozycje do kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- pisemne zgłoszenie do konkursu (podanie);
- list motywacyjny;
- życiorys;
- kopie dyplomów wymaganych na danym stanowisku;
- kopie innych dokumentów potwierdzających osiągnięcia naukowe, kwalifikacje zawodowe i kompetencje dodatkowe;
- wykaz ocen z przedmiotów mechanika, wytrzymałość materiałów, matematyka, fizyka i innych związanych ze specjalnością Katedry Mechaniki Stosowanej realizowanych w programie studiów I i II stopnia;
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu);
- oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie jedynym miejscem pracy (w załączeniu);
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (w załączeniu).
Zgłoszenie do konkursu wraz z wymienioną wyżej dokumentacją należy złożyć w:
sekretariacie Wydziału Mechanicznego, pok. 108, ul. Nadbystrzycka 36, 20-618 Lublin
lub
w formie elektronicznej na adres mailowy: wm.dziekan@pollub.pl
w terminie do 1 lipca 2022 r.
Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.