21 września 2021

Organizacja zajęć z semestrze zimowym 2021/2022

Szanowni studenci,

uprzejmie informujemy, że w semestrze zimowym 2021/2022 zajęcia na Wydziale Mechanicznym realizowane będą:

*studia stacjonarne I i II stopnia* dla studentów wszystkich kierunków w sposób tradycyjny, tj. przy bezpośrednim udziale studentów i prowadzącego na zajęciach na terenie Wydziału Mechanicznego;

*studia niestacjonarne I i II stopnia* - zgodnie z terminarzem (dostępny tutaj) w sposób hybrydowy, tj. wykłady, ćwiczenia i seminaria w sposób zdalny na platformie Microsoft Office 365  (w piątki i niedziele), natomiast projekty i laboratoria w sposób tradycyjny, tj. przy bezpośrednim udziale studentów i prowadzącego na zajęciach na terenie Wydziału Mechanicznego (w soboty).

W przypadku zmiany sytuacji epidemicznej lub zmian reżimu sanitarnego, powyższe zasady organizacji zajęć mogą ulec zmianie.

 

UWAGA: PODZIAŁ NA NOWE GRUPY DOSTĘPNY W eHMS OD 27.09.2021 r.

 

*Studenci mają obowiązek* zapoznawania się z bieżącymi informacjami, pojawiającymi się na stronie Wydziału Mechanicznego oraz w eHMS.

*Studenci mają obowiązek* korzystania z maila uczelnianego w domenie @pollub.edu.pl w kontaktach z prowadzącymi oraz z Dziekanatem.

*Student ma obowiązek* zapoznania się z materiałami szkoleniowymi dotyczącymi konta Microsoft Office 365 (dostępne tutaj).

* Informacja o kontach do logowania (poczta, eHMS oraz Office 365) - dostępna tutaj

* Spotkanie organizacyjne ze studentami I roku - harmonogram dostępny tutaj

 

NA TERENIE WYDZIAŁU MECHANICZNEGO OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDY NAKAZ PORUSZANIA SIĘ  W MASECZKACH (KORYTARZE, TOALETY, DZIEKANAT ORAZ SALE ZAJĘCIOWE)

 

KONSULTACJE Z PRODZIEKANEM DS. STUDENCKICH

 

Prosimy o bieżące sprawdzanie komunikatów.